Archiwum wrzesień 2015


wrz 27 2015 Office 365 Enterprise
Komentarze: 0

Office 365 Enterprise oprócz znanych programów Word, Excel i PowerPoint, zawiera również pocztę klasy biznes, mobilny i zespołowy dostęp do dokumentów, zintegrowany komunikator online oraz optymalizacja kosztów i inwestycji w IT.

 

W zależności od wybranego planu Office 365 klient otrzymuje następujące funkcjonalności:

 

Pełne zainstalowane aplikacje pakietu Office

Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher – wszystkie w najnowszej dostępnej wersji, zainstalowane i aktualizowane nawet na 5 komputerach PC lub Mac w ramach jednej opłaty. Możesz pracować zarówno online, jak i off-line, nawet gdy nie masz dostępu do swoich urządzeń, dzięki usłudze Office na żądanie. system erp

 

Spersonalizowane wyszukiwanie i odnajdywanie w usłudze Office 365

Delve jest nowatorskim podejściem do problemu znajdowania potrzebnych informacji i materiałów. Wykorzystując technologię Office Graph Microsoftu, nie czeka aż zaczniesz wyszukiwać – zamiast tego podaje ci uporządkowany zbiór informacji, z którego wybierasz to, co jest ci akurat potrzebne. Aplikacja analizuje wiele różnych czynników, aby wyselekcjonować informacje specjalnie dla ciebie i przedstawić je w sposób umożliwiający łatwe i szybkie przeglądanie. Pozwala Ci to być na bieżąco z tym, co dzieje się w firmie, bez tracenia czasu na żmudne wyszukiwanie.

 

Zarządzanie aplikacjami w przedsiębiorstwie

Wraz z Office 365 ProPlus otrzymujesz zestaw narzędzi do administracji oprogramowaniem Office na urządzeniach użytkowników (telemetria, zasady grup, aktywacja współużytkowanych komputerów). Pozwala kontrolować użytkowanie udostępnianych aplikacji, monitorować i rozwiązywać pojawiające się problemy (np. zgodność ze starszymi wersjami pakietu Office). Ułatwia instalację nowych pakietów oprogramowania przez użytkowników końcowych, m.in. poprzez dostosowanie wersji do konkretnych grup w firmie.

 

Samoobsługowa analiza biznesowa

Teraz możesz sprawniej i bardziej świadomie podejmować decyzje, dzięki narzędziom do gromadzenia, wizualizacji i prezentacji danych. Dodatkowe funkcje Excel (PowerView, PowerQuery, PowerPivot i inne) pomagają zgromadzić i uporządkować informacje, które możesz w łatwy sposób zaprezentować swoim współpracownikom za pomocą SharePointa. Pozwoli wam to podejmować istotne decyzje biznesowe, które będą poprzedzone kompleksową, a jednocześnie szybką i prostą analizą.

 

Zapewnianie zgodności z przepisami i ochrona informacji

Twoje dane firmowe są lepiej chronione przy użyciu funkcji takich, jak zapobieganie wyciekom wrażliwych informacji spowodowanych błędem użytkownika, czy tworzeniu odcisków cyfrowych dokumentu. Możesz także tworzyć raporty o archiwizacji w związku z postępowaniem sądowym oraz raport dziennik inspekcji administratora. Dostępny jest także szereg innych narzędzi, które pomogą chronić dane w Twojej firmie.

 

Centrum zbierania elektronicznych materiałów dowodowych

Ta funkcja pozwala na rozpoczęcie archiwizowania materiałów dowodowych dotyczących wybranych elementów lub użytkowników (np. konta i witryny SharePoint, skrzynki mailowe). Office 365 gromadzi je w jednym miejscu i możesz z nich skorzystać, kiedy będzie to potrzebne.

 

Pakiet Office dla tabletów i smartfonów:

Posiadając subskrypcję Office 365 możesz tworzyć i edytować swoje dokumenty za pomocą aplikacji na tablety z systemem Windows, Android oraz iOS. Każdy użytkownik może korzystać z pakietu Office na maksymalnie 5 takich urządzeniach.

 

Pakiet Office Online:

Twórz i edytuj swoje dokumenty na różnych urządzeniach, gdziekolwiek jesteś oraz udostępniaj je innym osobom w Twojej firmie. Możecie nawet pracować wspólnie nad tym samym dokumentem jednocześnie i w różnych przeglądarkach internetowych. Office Online to wersje przeglądarkowe aplikacji najnowszego pakietu Office - Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote. Obsługiwane są m.in. IE, Mozilla, Chrome, Safari, Opera.

 

Przechowywanie i udostępnianie plików dzięki nieograniczonej ilości miejsca do magazynowania na użytkownika

Usługa OneDrive to wirtualny dysk z nieograniczoną ilością miejsca na wszystkie Twoje dokumenty. Teraz masz do nich dostęp z dowolnego miejsca i urządzenia. Możesz udostępniać je innym i rozwiązać problem przesyłania dużych załączników mailem. Jednocześnie masz pewność, że Twoje dokumenty są chronione przez najnowsze systemy zabezpieczeń - wszystko oparte o niezawodną technologię Microsoft Azure.

 

Poczta e-mail klasy biznesowej

Poczta e-mail klasy biznesowej ze skrzynką odbiorczą o pojemności 50 GB w usłudze Microsoft Exchange Online. Kalendarze z możliwością ich udostępniania innym. Lista kontaktów z informacjami o użytkowniku, m.in. o dostępności online. W prosty sposób zarządzasz kontami email w swojej firmie. Nie musisz kupować serwera ani drogiego oprogramowania.

 

Nieograniczone spotkania onlinei konferencje wideo HD

Nieograniczone wideokonferencje w jakości HD, nawet do 250 uczestników jednocześnie. Organizuj spotkania poprzez kalendarz Outlook, zapraszaj osoby spoza organizacji. Pozostań w stałym kontakcie dzięki usłudze wiadomości błyskawicznych oraz połączeniom z użytkownikami Skype. Dołączaj do spotkań online ze swojego ulubionego urządzenia, poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Komunikator Lync dostępny jest w wersji aplikacji internetowej oraz instalowanej lokalnie na urządzeniu.

 

Witryna internetowa

Sprawniej organizuj i zarządzaj pracą swojego zespołu, dzięki dedykowanym do tego witrynom. SharePoint Online to potężna i funkcjonalna platforma współpracy dla Twojej firmy. Może pełnić funkcję bezpiecznego miejsca do przechowywania, organizowania i udostępniania informacji oraz uzyskiwania do nich dostępu z niemal każdego urządzenia – zarówno przez współpracowników, jak i klientów.

 

Sieci społecznościowe

Yammer to wewnętrzna, firmowa sieć społecznościowa, która ułatwia pracownikom łączenie się z odpowiednimi osobami, dzielenie się wiedzą i zarządzanie projektami. Usprawni komunikację i przepływ informacji, co umożliwi Twojej firmie dynamiczny rozwój. Synchronizacja z innymi usługami Office 365 i intuicyjny interfejs sprawią, że korzystanie z niego jest proste i przyjemne.

 

Bezpieczeństwo i bezawaryjność

Wraz z usługą Office 365 otrzymujesz finansową gwarancję bezawaryjnego działania na poziomie 99,9%, zapisaną w umowie świadczenia usługi, pomoc techniczną w sieci Web na poziomie informatycznym oraz telefoniczną pomoc techniczną dostępną 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, światowej klasy systemy zabezpieczeń, chroniące Twoje dane i dokumenty. Dodatkowo Office 365 jest zintegrowany z usługą Active Directory w celu łatwego zarządzania poświadczeniami i uprawnieniami użytkowników - wszystkie zabezpieczenia oparte o technologię Microsoft Azure.

wrz 14 2015 Office 365 Business
Komentarze: 0

Office 365 Business jest idealny dla małych i średnich firm, w których konieczny jest stały dostęp do pełnych, zainstalowanych aplikacji pakietu Office 365. Sprawdzi się tam, gdzie ważne jest, aby niezbędne aplikacje biurowe były zawsze dostępne w najnowszej wersji, dając możliwość wykorzystania nowoczesnych narzędzi i osiągnięcia lepszych efektów pracy. Jednocześnie twoi pracownicy stają się bardziej mobilni, mogąc korzystać ze wszystkich tych możliwości z dowolnego miejsca. system erp

 

Najnowszy pakiet Office – w pełnej zainstalowanej wersji

Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher – wszystkie w najnowszej dostępnej wersji, zainstalowane i aktualizowane nawet na 5 komputerach PC lub Mac w ramach jednej opłaty. Możesz pracować zarówno online, jak i offline, nawet gdy nie masz dostępu do swoich urządzeń, dzięki usłudze Office na żądanie.

 

Pakiet Office na urządzenia mobilne

Teraz masz dostęp do swoich dokumentów oraz skrzynki mailowej także w podróży. Możesz pozostać w kontakcie dzięki aplikacjom Office 365 na urządzenia mobilne – z systemami Windows i Android, a także dla iPhone, iPad, Blackberry.

 

Aplikacje Office Online

Twórz i edytuj swoje dokumenty na różnych urządzeniach, gdziekolwiek jesteś oraz udostępniaj je innym osobom w Twojej firmie. Możecie nawet pracować wspólnie nad tym samym dokumentem jednocześnie i w różnych przeglądarkach internetowych. Office Online to wersje przeglądarkowe aplikacji najnowszego pakietu Office - Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote.

 

OneDrive dla firm (Miejsce na dokumenty)

Usługa OneDrive to wirtualny dysk o nieograniczonej pojemności na wszystkie Twoje dokumenty. Teraz masz do nich dostęp z dowolnego miejsca i urządzenia. Możesz udostępniać je innym i rozwiązać problem przesyłania dużych załączników mailem. Jednocześnie masz pewność, że Twoje dokumenty są chronione przez najnowsze systemy zabezpieczeń.

 

Maksymalnie 300 użytkowników

W tym planie Office 365 możesz dodać do 300 użytkowników w ramach swojej organizacji. Jeśli Twoja firma jest większa, możesz skorzystać z planów Enterprise oraz Microsoft Azure.

 

Gwarancja bezawaryjności

Wraz z usługą Office 365 otrzymujesz finansową gwarancję bezawaryjnego działania na poziomie 99,9%, zapisaną w umowie świadczenia usługi.

 

Pomoc techniczna

Pomoc techniczna w sieci Web na poziomie informatycznym oraz telefoniczna pomoc techniczna dostępna 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu w przypadku problemów krytycznych.

 

Active Directory

Integracja z usługą Active Directory w celu łatwego zarządzania poświadczeniami i uprawnieniami użytkownika.

 

Bezpieczeństwo na najwyższym poziomie

Fizyczne zabezpieczenia i stały monitoring infrastruktury, restrykcyjne procedury dostępu przez pracowników Microsoft, szyfrowanie danych na każdym etapie świadczenia usługi, automatyczne kopie zapasowe dokumentów, przechowywanie danych w granicach regionu, wymuszanie stosowania silnych haseł. Poza tym Microsoft nie przegląda Twoich dokumentów ani skrzynki mailowej oraz nie wykorzystuje ich w celach reklamowych. W dodatku nie są to obietnice, ale pisemna gwarancja w ramach umowy o przetwarzaniu danych.

dynamicserp : :
wrz 02 2015 Office 365 - funkcjonalność
Komentarze: 0

Office 365. Funkcjonalne narzędzia biznesowe dla nowoczesnych firm.

W naszej codziennej pracy mamy do czynienia z coraz większą liczbą informacji, dokumentów oraz zadań, które musimy wykonywać coraz szybciej. Mimo powszechnego zautomatyzowania i skomputeryzowania pracy we współczesnych firmach, wciąż borykamy się z licznymi problemami, które obniżają naszą efektywność. Problem efektywności pracy w Polsce jest często wskazywany jako kluczowy. Nie chodzi tu jednak o kiepskich pracowników (tutaj akurat nie mamy się czego wstydzić), ale o brak odpowiednich technologii, narzędzi oraz procedur w przedsiębiorstwach.

Jednak globalizacja światowej gospodarki umożliwia praktycznie nieograniczony dostęp do nowych technologii. Wielkość i lokalizacja firmy przestaje mieć znaczenie. Jedyną przeszkodą pozostaje niechęć do nowych rozwiązań, spowodowana bliżej nieokreślonymi obawami. Taką przypadłość widać szczególnie w odniesieniu do usług cloud computing, czyli chmury obliczeniowej. Nie będę tłumaczył, czym jest chmura obliczeniowa, ani wymieniał jej zalet, bo na ten temat powstało już wiele publikacji. Zamiast tego, w kilku blokach tematycznych wyjaśnię, jak możecie zmienić sposób swojej pracy i dzięki technologii chmury oraz Office 365 wykonywać swoje służbowe obowiązki szybciej i wygodniej. Dowiecie się, jak wykorzystać nowoczesną technologię do codziennych zadań, które mimo, że przyziemne, często powodują wiele trudności. Powiem też, co możecie robić dzięki chmurze, a czego nie zrobicie bez niej. I nie będą to technologie kosmiczne, raczej zwykła, firmowa rzeczywistość. system erp

 

1. Dostęp do dokumentów

Pewnie znasz z autopsji sytuacje, kiedy nerwowo przeszukujesz swój komputer i wszystkie możliwe pendrive’y, czy karty pamięci, żeby odnaleźć potrzebny ci dokument. Problemy z dostępem do urządzeń, na których są zapisane firmowe pliki dotykają najczęściej osoby, które dużo podróżują. Dodatkowo pojawia się kwestia kilku wersji tego samego pliku na różnych urządzeniach i odnalezienie tej prawidłowej.

W Office 365 wszystkie swoje pliki możesz trzymać na wirtualnym dysku o nieograniczonej pojemności – OneDrive dla Firm. Dzięki temu, że jest to usługa w chmurze Microsoft – masz stały dostęp do swoich dokumentów – przez przeglądarkę internetową w komputerze oraz przez aplikację na twoim tablecie i w telefonie. Dodatkowo możesz zsynchronizować dysk OneDrive z lokalnym folderem na swoim komputerze, aby mieć dostęp do dokumentów, gdy będziesz offline.
Nie musisz kupować kolejnych pendrive’ów ani dysków przenośnych. Wszystkie pliki możesz trzymać na OneDrive (Microsoft Azure). W razie awarii lub utraty komputera nie stracisz wraz z nim swoich dokumentów. Zawsze masz też możliwość odzyskania wcześniejszych wersji tego samego dokumentu, dzięki funkcji automatycznego wersjonowania.

Sprawdź także nową stronę na temat systemu: business intelligence